Al het werk aan je site en het posten van items via social media hebben eigenlijk maar één doel: meer verkeer naar jouw website, zodat er hopelijk meer business gegenereerd wordt.
De laatste 23 blogartikelen, die ik over een periode van meer dan een jaar heb geschreven, hadden allen iets gemeen met elkaar. Niet de inhoud, niet de onderwerpen, maar een grapje was erin verwerkt.
Ten tijde van de eeuwwisseling was het heel gewoon dat een huisarts of fysiotherapeut alleen een computerprogramma had om de financiële administratie op te doen. De medische registratie ging toen nog grotendeels op papier.
Redenen over te stappen naar een ander administratiepakket kunnen heel divers zijn. Een reden zou kunnen zijn dat het oude programma niet meer aan uw wensen voldoet, dat het nieuwe programma meer functionaliteiten bevat, of dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van de leverancier.
Om bij een conversie klakkeloos alle gegevens over te zetten is vaak niet een goed idee. De kans is groot dat zowel de rekening als het resultaat tegenvalt. Een goede verkenning en afspraak vooraf kan veel geld en problemen voorkomen.
Piekmoment bij uitstek voor overstap naar een ander programma is de periode rond Kerst. Geen wonder, want dan valt de overstap mooi samen met het begin en einde van het boekjaar.
Proefconversies zouden een vast onderdeel moeten vormen van het conversietraject. Deze proef is natuurlijk belangrijk voor degene die de conversie uit moet voeren, maar vooral belangrijk voor u als praktijkhouder.
Uitvloeisel van het laatste schandaal bij Facebook rondom Cambridge Analytics, heeft FB zijn permission model voor API's bijgesteld. In meerdere meldingen van FB betreffende de gebruikte API wordt gesteld dat deze ter review aangeboden dient te worden. Maar onduidelijk is of jouw API nu wel of niet ingediend moet worden voor een review.
Terbregse Rechter Rottekade 113
3055 XC Rotterdam
T: +31 10 522 03 58
M: +31 653 281 581
mail@mucomsoftware.nl
© 2024 µ MuCom Software & Support