De vorige 18 blogartikelen hadden weer een overkoepelend verborgen thema. Degene die dat thema weten te raden mogen het mailen aan mij.
Het werken op die wijze is leuk om te doen, maar levert ook soms kromme zinsconstructies. En dat draagt niet bij aan de inhoud van de stukjes. Die zijn uiteindelijk bedoeld om de lezer aan het denken te zetten. Daarom zal ik in de volgende stukjes geen kunstjes meer uithalen, totdat ik weer wat nieuws heb verzonnen.
Je zou ook kunnen werken met plaatjes, want een plaatje zegt meer dan duizend woorden. Dat gaat op als je het onderwerp van het stukje kunt uitbeelden in een plaatje; is dat niet het geval, dan kan die afbeelding ook een negatief effect hebben.
Belangrijk is dat je middels de stukjes tekst een beeld schetst van jouw bedrijf en werkwijze. Uiteindelijk wil je graag jezelf profileren, want je website is in feite een soort etalage. En daarin wil jij als bezoeker graag zien bij wat voor winkel je bent aangeland.
Joop Mullemeister is sinds 2000 gespecialiseerd in database conversies voor huisarts- en fysiotherapiepraktijken en schrijft zo nu en dan een kort stukje over wat hij op dat moment belangrijk vindt. Wil je reageren? Stuur dan een mailtje, of gebruik het contactformulier.